Subject: Pöördumine seoses ebaõigete isikuandmete avalikustamisega avalikus andmekogus
From: "Marti Seinamets" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Sep 2025 14:13:05 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Andmekaitse Inspektsioon,

Pöördun Teie poole seoses olukorraga, kus minu ettevõtte kehtetu ettevõtte 
aadress on avaldatud ühes internetis kättesaadavad PDF-vormingus andmekogus, 
mis sisaldab avalike andmeid erinevate ettevõtete kohta. Tegemist on 
dokumendiga, mis ilmub otsingutulemustes minu nime sisestamisel.

Antud dokument kajastab eksitavalt ettevõtte varasemat aadressi, mida on 
muudetud just nimelt privaatsuskaalutlustel ning mille avalik kuvamine ei 
vasta kehtivale tegelikkusele. Kuigi mõistan, et teatud ulatuses võivad 
ettevõtlusega seotud andmed olla avalikud, on probleemiks järgmised 
asjaolud:

1. Avalikult kuvatavad andmed on aegunud ja ebatäpsed, mistõttu nende 
edasine levitamine eksitab nii üldsust kui ka võimalikke koostööpartnereid;

2. Andmete esitlusvorm (PDF-andmekogu) ning selle levitamine kolmanda 
osapoole poolt ei võimalda mul mõjutada andmete ajakohasust ega kustutamist;

Vastavalt isikuandmete kaitse üldmäärusele (GDPR) ning isikuandmete kaitse 
seadusele, palun Andmekaitse Inspektsioonilt:

*	selgitust, millised on minu õigused sellise olukorra kontekstis;
*	juhiseid, milliseid samme saan astuda, et nõuda andmete eemaldamist, 
parandamist või kättesaadavuse piiramist.

Olen valmis edastama Teie soovil konkreetse lingi või andmekogu eksemplari, 
mille alusel on võimalik esitatud väiteid kontrollida. Samuti olen valmis 
edastama asjakohased tõendid, mis kinnitavad ettevõtte aadressi muudatust 
ning vajadust privaatsuse tagamiseks.

Lugupidamisega,
Marti Seinamets
(Marty Sixtus Wallwood)

Wallwood Int OÜ
martywallwood.com <http://martywallwood.com/>
Reg. Nr.: 16100577
Lei kood: 9845007A7760912DEH48
KMKR. Nr.: EE102507375
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Sotsiaalmeedia
LinkedIn <https://www.linkedin.com/in/marty-wallwood/>  | Instagram 
<https://www.instagram.com/martywallwood/>  | X 
<https://x.com/martywallwood>